tisdag 8 maj 2018

Kylskåpet är på plats!

Idag kom Le Pears och hjälpte ”oss” med att riva halva köket så vi skulle få in kylskåpet.
Jag valde att sätta oss inom citationstecken eftersom alla vet att det är 99% Markus och 1% jag som jobbar när det gäller sånthär.
Först när vi lyfte bottnen på skåpet för att kolla underlaget om vi kunde riva den med så trodde pappa att det var betonggolv där under.
”Eller vänta, det är spindelnät, det är trägolv” sa han sen.
Och vilket trägolv det var.
Så fint?
Ville slita upp allt men Macky tog det som ett skämt.
Oh well...
Kanske en annan dag...







Medan karlarna jobbade åkte mami och jag för att hämta släpet så vi skulle slippa bo i ett kök med dubbla kylskåp.
Det ena ledde till det andra och som vanligt när jag lämnas med ansvar utan vuxen tillsyn fuckar jag up.
Den här gången slutade det med ett släp i diket.
Deep down i diket.
Men vi tog oss upp så småning om.
En man stannade, konstaterade att tjejer kan, hejade på lite och åkte sedan.



Väl hemma hade de knappt hunnit sakna oss men vi fick ordning på köket i alla fall och avslutade med en kvällspromenad och mina pears visade oss lite nya promenadställen på vår nya ort.
Det är SÅ MYSIGT här?!

Slutet gott och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar