fredag 18 maj 2018

Nya leksaker









Idag fick jag tid att testa mitt nya objektiv 😍 har gått och väntat på det för tanken är att jag ska fixa en bild till Fastighetsbyråns hemsida och det gick ju inte med mitt gamla objektiv... lol...



Det står mellan dehär fyra just nu eftersom jag hade begränsat med kvällsol och maten var två minuter ifrån klar... Bad familjen rösta och det är jämnt mellan de två första och de två sista... så jag blev mycket klokare. Japp väldigt mycket klokare.

Ju mer jag stirrar på dem tror jag att nummer tre är mest jag? Men jag vet inte. Får väl börja om.



Förövrigt såg det ut såhär bakom kameran. Business on the top och ledig fredag från midjan och ner 👌
Standard jag.



Köpte ju inte bara ett nytt objektiv utan även en instax printer. HUR KUL?! Orkar inte hur mycket jag älskar den. Och älskar inte hur ruinerad jag kommer bli på 10 kr/bild.
Men så värt.


Nu är det helg - woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar