fredag 17 augusti 2018

Fotografen från Gotland

Jag borde uppdatera kategorierna här på bloggen, det är inte så många som känns relevanta längre... men det får bli en annan dag.
Förra veckan träffade vi en fotograf från Gotland. Hanna Karlsson heter hon och ni hittar hennes hemsida HÄR
Det är sjukt vad mycket duktiga fotografer det finns där ute och just Hanna träffade jag av en slump då jag såg en annons på facebook där hon sökte modeller till en kärleksfotografering på norra Öland i augusti. Eftersom hon inte hade några svar än på annonsen och Markus och jag bor här och faktiskt är ganska kära tänkte jag att det kunde bli en kul grej.
Och jösses vad glad jag är att det blev så?
Vi fick så mycket fina bilder!
Standard brukar väl vara att man får ett tiotal bilder i utbyte mot att man ställer upp men Hanna var verkligen generös i det här avseendet.

Och jag dör lite för färgskalan i bilderna.

Men här kommer ett smakprov dårå:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar