torsdag 16 augusti 2018

Sunes jul-toaletten

Jag har inte visat upp att vi (jag) har gjort om Sunes jul-toaletten under trappan va?

Så här såg det ut förr:


Vet ni hur dyrt man kan köpa den där spegeln idag? Sinnes. Men man sparar inte speglar från en död människas hus om det inte är arvegods eller något. Det är sedan gammalt att speglar är ett jävla otyg.

Övrig analys av lilla toaletten: golvet är ju snyggt och handfatet är lite goals minus sprucket och slitet och opraktiskt, men annars goals.
Väggarna har två olika färger samt är trappstegen omålade såå... tre  färger.

Såhär ser det ut nu, katt för uppmärksamhet:




Nä det var ju inte världens bästa efter-bilder men det var vad jag hade just nu. En hylla, vita väggar, vitt tak, vita färgstänk på golvet... Enfärgad handduk och en dörr som är grå istället för blå, rosa guld och... vit-ish (som ni såg i inlägget om hallen)


Igår fick jag hem mina Jessica Hallbäck-posters, en av dem ska upp i köket så den ska få komma upp ikväll (hoppas jag) och de andra två ska upp i sovrummet så småning om men jag har lite planer som rör sovrummet som jag tänkte styra med i helgen... Har längtat hela veckan men jobbar fortfarande med att komma i fas efter bröllopet. 
Idag är det ju dock torsdag så nu kan man ju nästan börja räkna ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar