lördag 5 januari 2019

Nygammal hobby

Är så himla trött på min telefon nu och att scrolla på den jämt och ständigt.
Kan ju inte sitta och bara titta på tv utan att multitaska. 
Börjar klättra på väggarna.
Inte. Ens. Ett. Skämt.

Så jag har börjat sticka igen.

Ni vet.

Jag gör ju sånt ibland.

(Never forget strumpprojektet som pågick mellan 2009-2015)

(Strumpa ett blev ganska exakt sju centimeter. Hatar strumpstickor)





Hittills har jag gjort en kattmössa och en hundmössa och nu har jag börjat på en Markus-mössa. Han är superglad!
Ish.
Superglad-ish. 
Hans leende blev lite stelt när jag sa att det blir en elajo-mössa med öronlappar och företagsnamnet broderat i pannan. 

Slängde iväg en snap till Kalle och frågade om han hade kvar mössan jag gjorde till honom på gymnasiet och det har han! Lifegoal känner jag ändå. Han visste dock inte exakt vart han hade den. Still a win känner jag.
(Ledade igenom min gamla bilddagbok men hittade tyvärr ingen bild på mössan... besviken på Sanna from the past!)


Det jag egentligen ville vara - stay tuned, om den här mössan någonsin blir färdig kommer den vara my greatest accomplishment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar