onsdag 2 januari 2019

Saknaden efter ett piano

... är inte direkt stor här hemma so far. Katterna hatade ändå ljudet och jag är värdelös på att spela.
Den intressanta frågan måste ju ändå vara vad vi gjorde med utrymmet vi plötsligt fick över?!
Ni vet, överflödigt utrymme är inget vi är vana att lida av i det här hemmet.
Så var naturligtvis inte fallet den här gången heller. 
”Vi” (mest jag alltså) visste precis vad vi skulle göra and boy do I love the results.







Vi hämtade upp ”bröllopssoffan”! 
Helt klart värdig en drottning i pyjamas och raggsockor.
Klockan-tre-ljuset kan ha varit det mest magiska jag upplevt? Men nu är solen borta så jag ska ner i källaren och slänga in en maskin tvätt och sen dammsuga. Hade stora planer för den här dagen men stormen höll mig vaken i natt så jag ägnade stora delar av förmiddagen till att sova på soffan. Det här kan ha varit den skönaste ledigheten i hela mitt liv? Älskar varenda minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar