tisdag 22 mars 2011

Bra träningspass

Att ha min pojkvän på besök brukar resultera i ganska bra träningspass och ibland även träningsvärk dagen efter (inga snuskiga tankar nu).
Det är kanske inte så konstigt eftersom jag ofta behöver kämpa för mitt liv i vilda brottningsmatcher som alltid slutar med att ett, jag trillar ur sängen. Två, jag slår mig (igår bankade jag huvudet i datorstolen inte mindre än två gånger, fick en liten bula) eller tre, jag ger mig. Vilket brukar resultera i att jag blir kittlad och allt börjar om igen.

Yeah och han tycker att jag misshandlar honom bara för att jag råkat knäa honom på näsan två gånger under vårat snart treåriga förhållande...

5 kommentarer:

  1. HAHA!

    Min pojkvän går det inte att brottas med. Han tränar brazilian ju-jutsu och judo. Han bara kör massa fula knep :(

    Jag ska lära honom att man får inte göra det när man brottas med tjejer, men än resonerar han nog att eftersom jag OCKSÅ tränar kampsport så gör det inget...

    SvaraRadera
  2. Min vilda brottningsmatch med pojken i helgen, resulterade i en rejäl nackspärr.(som du antarligen har läst) så passar dig ;)

    SvaraRadera
  3. Och jag fick som sagt en bula... Usch för våra pojkvänner, de borde vara mer rädda om oss!
    (Särskilt min som ALLTID ska brottas med mig för att han älskar att se mig kämpa förgäves)

    SvaraRadera
  4. Men Sanna. Blir inte det lite Twilight? Jag menar. Bella slår sig ju alltid på Edward. Kanske din pojkvän är vampyr?!

    SvaraRadera
  5. Ameeeh jag vill inte vara en Bella-wannabe :( lovar att det är därför han ständigt kämpar för att slå hål på mina teorier om det övernaturliga...

    SvaraRadera