tisdag 19 april 2011

Jag är duktig på att komma igång

Nu har jag suttit här i minst en halvtimme och tänkt öppna photoshop för att redigera jobbilderna som ska vara klara tills imorgon... Det går verkligen inte bra.
Funderar på att ge upp och hoppa i duschen. Kanske tar med mig Bitten som faktiskt, trots den skeva synen på varulvar, är bra.

Men som sagt jobb... Det är komiskt att något jag tycker är kul ska vara så svårt att få gjort!

Får ge mig själv en mental spark i baken efter duschen, har ju även fotat massa nya bilder privat idag som man måste ta tag i!

2 kommentarer:

  1. Kör igång nu och sluta lata dig.(tihi) gör som din mor och arbeta hårt på datorn.

    SvaraRadera
  2. Köpte nya nummret av Photoshop guiden igår. Tänke att "ååh, nu ska jag lära mig roliga saker", men jag har inte ens öppnat photoshop än.

    Har bilder till en berättelse jag skrivit att rita där, men det blir ju inget av! :(

    SvaraRadera