onsdag 20 april 2011

Känner mig hotad

Ajaj, imorgon ska jag förstöra min systers liv för att få känna social gemenskap.
Imorgon samlas påskakärringarna på ICA! Kom gärna förbi, det kommer finnas kvastparkering och allt!

"ALLA MINA KOMPISAR VET JU ATT DU ÄR MIN SYSTER! OM DU KLÄR UT DIG IMORGON KOMMER JAG HATA DIG!" citerar jag min syster. Sanningen är ju den att min syster redan hatar mig några gånger varje dag så jag ser inte vad det skulle göra för skillnad.
Boyfriens on the other hand... Haha jag ska nog inte avslöja för mycket för honom, totalt humorbefriad på den fronten!

Nä mer om detta imorgon, nu får man krypa i säng och läsa.
Tyvärr är det skönlitterära slut nu så då blir det skitböcker istället, lovar att jag sover inom en kvart efter att jag öppnat boken.
Det bådar verkligen gott inför tentamen...

1 kommentar:

  1. Syns på Blåkulla kvasta försiktigt du är ju nybörjare.

    SvaraRadera