onsdag 6 april 2011

Rom byggdes inte på en dag

Jag övergav städningen när det såg hyfsat ut för att se sista avsnitten SATC med systern.
Jag är helt galen i serier så har köpt hem några nya boxar (ginza, tradera och alla andra sidor med billiga serier... I love you).

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv ordentligt. Hade tänkt träffa tjejkompisarna men känner att jag måste ta tag i pluggandet istället. Ska ju även städa färdigt, jobba, betala räkningar och säkert hundra saker till, det dyker alltid upp minst hundra oplanerade grejer.
Jo juste måste försöka låta bli att städa undan deklarationen... Även om det är lockande... Jag menar, den ligger och stirrar på mig på det där läskiga, vuxna sättet.

Nu får det nog bli ett avsnitt 8 simple rules innan läggdags. Fast det får bli med hörlurar för jag har ingen dörr. Vilket är anledningen till att jag måste se ett avsnitt innan läggdags, i natt kommer ju alla monster som bor i hallen stå och stirra på mig, precis som de gjorde förr.
Halt och utan dörrens trygga skydd... Jag är körd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar