torsdag 7 april 2011

So long and goodbye!

Nu sticker jag till soffan (kan inte ligga i sängen, har inga sängkläder) och begraver mig i böcker och shit.
Datorn får hänga med så jag kan komma in på FirstClass och se vad de andra pluggisarna säger.
Kanske smygs det med ett USB-minne med tre säsonger av 8 simple rules... Måste ju prova så sladden fortfarande funkar, hihi.

Så nu emigrerar jag, vad tror ni om knäckebröd och lakrits till frukost?
I min värld låter det awesome.


Jag måste verkligen komma igång med fotandet igen...

3 kommentarer:

  1. Åh!

    Du är så lik mej ibland! haha.
    Fast jag är inte så extremt förtjust i lakrits som du. Jag är faktiskt ganska oförtjust i godis, choklad och snacks över huvud taget, men läsk däremot oooooojjjj!

    Det är bara synd att jag inte har någon soffa just nu. Den är full med flyttlådor...

    SvaraRadera
  2. Haha Sanna, det måste ju ha med namnet att göra ;)

    SvaraRadera