måndag 15 augusti 2011

Hur gör vanligt folk?

Jag fattar inte hur människor pallar att jobba heltid.
Min kropp är inte van vid att konstant vara i rörelse flera timmar om dagen, sex dagar i veckan.
Den där lediga dagen gör ju inte direkt saken bättre, det är ju dagen då allt kommer ikapp och man känner hur sliten man är.
Ikväll kan jag känna varenda muskel, ända ut i fingertopparna. Hade tänkt dra till stan och panikshoppa ett nytt stativ (knäckte ju stödet på mitt förra) och fota imorgon men som det är nu är det ett under om jag överhuvudtaget tar mig ur sängen!

Vi får väl se vad dagen bjuder på.

2 kommentarer:

  1. Kommer att plugga 150% + jobba 25% i höst... Samtidigt som jag ska försöka hinna träna och träffa pojkvännen. Jag hör av mig igen i Januari om jag överlever, så får vi försöka göra upp någon sorts plan på hur man överlever jobbigt jobb!

    SvaraRadera
  2. Ja överlever du det trillar jag nog av stolen! Men du ska veta att jag hejar på dig, fixar du det där utan att förvandlas till en dementor är du min nya idol.

    SvaraRadera