onsdag 19 september 2012

"Non violence" never solved anything...

Sitter och försöker få ihop en presentationstext till utställningen jag ska ha på skördefesten nästa vecka... Sliter mitt hår och som vanligt sitter jag här i sista sekund, trots att jag faktiskt började i tid i år...

Inte hade jag word på laptopen heller... Överväger att slänga ut den genom fönstret eftersom den helt plötsligt får för sig att hoppa mellan raderna när man skriver eller för den delen byta fönster om man kollar in en hemsida på nätet. Nu är ju laptop ingen livsnödvändighet men det skulle kännas tomt utan den så det är väl bara att börja spara till en ny nu på direkten.

Nu börjar utställningen ta sin form i alla fall, håll tummarna att allt går enligt planen för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar