lördag 30 augusti 2014

Julmusik

Jag har syndat ikväll... Kunde inte låta bli att spela några låtar från albumet Punk goes christmas... Jag vet, jag vet, jag vet... Men det är ju så grymt bra?! New found glory, Yellowcard, Crown the empire, All Time Low... Spelar ingen roll, All I can give you och There will be no christmas är ju lika fina trots att det är augusti? För att inte tala om Christmas lights!


Förhoppningsvis kommer min syrra acceptera att jag vill spela den vid årets julbak eftersom hennes musiksmak har förbättrats markant sedan All Time Low töade hennes frusna musiksjäl.


Ok jag lovar. Ska bara lyssna färdigt på Fool's holiday, sen ska jag stänga av.

(Okej jag skulle inte ha stängt av om det inte var för att jag ska sova, ska upp tidigt imorgon!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar