söndag 19 oktober 2014

Internets apokalyps har redan passerat

Alltså, himla coolt ändå att jag har överlevt i internets postapokalyptiska värld i åtta år.
Ja de är så länge som hogwarts.nu har varit stängt.
Den hemsidan var liksom mitt andra hem. 90% av mina vänner har jag ju ändå hittat där.

Men ärligt talat, den största förändringen har ändå varit att ställa om. På den tiden kunde jag sitta och roa mig på internet dygnet runt. Bokstavligt talat. Men nu?
Internet är supertråkigt.
Läsa bloggar, kolla facebook och googla men sen då?
När man har gjort det femton gånger på en timme?
Vad gör man då?
VAD GÖR DAGENS UNGDOM PÅ INTERNET IDAG?
Jag förstår inte.
Vi uppförde oss som att Hoggys stängning var apokalypsen för det var så det kändes.
Lite som om någon rev ens andra hem, som om världen skulle gå under.
Men det gjorde den ju inte, vi lever ju fortfarande.
Om än i ruinerna från världens bästa hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar