lördag 6 december 2014

Twentyfour hours of brotherhood

Igår kom min favoritsyster över och chillade med mig och kittens. Vi hade sångstund för de små och kollade Antichrist av Lars Von Trier för de storas räkning.
Sedan sov Mat hos mig, med mig närvarande, för första gången sedan jag flyttade hemifrån för nästan tre år sedan. Syyykt.
Tanken idag var att jag skulle dragit med lillasyster ut på krogen meeeeen... Vi trivdes ganska bra nerbäddade i varsin ände av soffan. Lite socialt liv har vi ju haft i alla fall när vi tvingade CH och Pontus att komma förbi med pizza.
Mat gick hem och det dröjde inte länge innan jag och kittens gick hem och bäddade ner oss i nästa soffa.

Imorgon blir det stan för lite julklappsshopping och mysfika med hela familjen.

Mellan allt detta har jag även haft tid att avvisa en vän som vill vara snäll och stötta mig nu när livet vänds upp och ner. För första gången så står jag utan en massa krav att ha människor inpå mig hela tiden på min fritid och ju mer jag tänker på det desto bättre känns det.

Sååå för att sammanfatta så har det ju varit en väldigt bra helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar