onsdag 25 februari 2015

What's my age again?

Huvudvärken är real idag alltså. För mycket blod i koffeinomloppet typ.
Jag borde sakta ner, jag vet det.
Jag borde verkligen, verkligen dra i nödbromsen snart.
Fast jag är ju så dålig på det där, att sluta när jag har som roligast.
Det spelar ingen roll vad jag gör men om jag har roligt så kan jag liksom inte slita mig.

Det här blev en intensiv vecka det med, det var ju inte riktigt meningen.
Men som sagt, roligt.
Idag blev det ICA-jobb, hem för fotojobb och snart ska jag pallra mig tillbaka till ICA för kvällspasset. Sen har jag tydligen lovat Mat att vi ska se Allyawan på Harrys ikväll?
Sen morgonpass imorgon.
Hur var det nu igen, är jag en omogen artonåring eller?
Måste sluta gå runt och erkänna att det här uppbrottet inte tär så mycket på mig längre, det är ju den bästa ursäkt jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar