tisdag 6 februari 2018

Händelserikt 2018

Alltså första halvan av 2018 är så sjukt fullproppat med roliga grejer att jag knappt förstår hur jag ska lyckas hänga med?

På lördag drar vi till Gran Canaria, när vi kommer hem därifrån är det TIO DAGAR tills vi får tillgång till huset, i maj börjar jag nytt jobb (ehehehe I know, mer info kommer, don't flip) (det ska annonseras idag på personalmötet, vet inte varför min chef tror att inte alla redan vet när han har berättat för hälften av mina kollegor och jag är så tight med andra hälften av mina kollegor att jag aldrig skulle kunna hålla käft), och i juni drar vi till Sweden Rock.

Sen ska jag jobba och chilla och njuta hoppas jag.
Det märker vi.


Nu ska jag fortsätta googla på "farliga djur gran canaria" innan jag drar till jobbet.

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar