tisdag 17 februari 2015

Semlor och tatueringar. Semletatueringar?

Här sitter jag och tjurar och kan knappt skriva pga mitt handledsskydd.
Den höll visst inte för att baka 376 semlor.
Handleden alltså.
Det var ju himla onödigt av mig?

Förutom att störa mig på det så sitter jag och är dödligt svartsjuk på min syster som har gaddat sig idag. Jag vill också! Är så sugen på att ringa Johan och bara spontanboka en tid.
Hur illa kan det bli liksom?
(Ganska illa är svaret)
(Men vem bryr sig)
(Okej då, jag bryr mig)
(Egentligen)
(Fast det är ju mer än en månad kvar innan jag ska bli ansvarsfull igen sååå...)

Men ja, jag har tagit tag i planerandet igen i alla fall så vi får väl se vad det blir härnäst.
Kanske en häst.
(Förlåt den var dålig)


I'm more than a bird, I'm more than a plane - I'm a biiirdplane!
(Förlåt, nu kom jag av mig men jag älskar den låten)

Men ja, sitter och spånar på nästa tatuering som sagt, något distraherad av fågelsång.
Livet kunde ha varit sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar