tisdag 14 augusti 2018

Vigsel och mingel (aka foton på människor)


All those days chasing down a daydream

All those years living in a blur
All that time never truly seeing
Things, the way they were.


And at last I see the light
And it's like the fog has lifted
And at last I see the light
And it's like the sky is new

And it's warm and real and bright

And the world has somehow shifted

All at once everything is different

Now that I see you.









Det var en gång en prinsessa som bodde ihop med en karl som inte trodde på sagor. Tiden gick och prinsessans tro på sagor dalade och plötsligt var hon bara en vanlig ICA-kassörska.En dag blev karln uppäten av ett troll och prinsessan blev ensam* Sen vips en dag så sprang hon på en prins på Oleary's i Kalmar och innan någon visste ordet av var prinsessan tillbaka och OM DU TVIVLAR PÅ KÄRLEK SÅ ÄR DU FEL UTE.
Mvh Sagoberättaren.
*Obs "ensam" för hon har nog egentligen aldrig varit mindre ensam i hela sitt liv. Life was good.  
Övriga tankar såhär en och en halv vecka efter bröllopet: för framtida vetskap ska jag försöka minnas att jag tydligen har en begynnande flint på ena sidan av luggen när jag sätter upp mitt hår. Men nu är man ju gift så vem bryr sig. Ska komma ihåg att sitta på rätt sida av soffan på kvällarna bara. #lifehack
Planen är att det kommer upp ett till inlägg med bara en massa detaljbilder på dukning och skylten mamms och papps gjorde och vinbaren de fixade och allt småfix som gjorde helheten den här dagen.Sen blir det väl kanske en och annan eftersläntrande bild när vi fått från fotografen och om det trillar in från något annat håll. 




2 kommentarer:

  1. Haha, jag jobbar på det, men det går inte så fort som jag hade velat.
    Hoppas få lite tid extra med det i helgen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stressa inte! Det blir ju bara en bonus när man hunnit smälta allt och vardagen återgått till det vanliga och så BAM kommer bilderna och man får uppleva vigseln igen ;)

      Radera