fredag 5 oktober 2018

Halsfluss





Har tydligen gått och fått halsfluss? Kommer antagligen dö. Om inte annat av svält. Vad är grejen med att vara sjuk om man fortfarande är HUNGRIG mellan feberskoven? 
Värdelöst.
Min nya grej är ju att sova 3 timmar ungefär, vakna och inse att jag inte kan ligga kvar eftersom allt gör ont när jag ligger ner?
Så vid 02:39 vandrar jag ner till soffan som en osalig ande. Annat underlag, andra kuddar, omväxling förnöjer osv.

Levde på nyponsoppa igår och var nu så hungrig att jag skulle kunna dö så vid halv tre insåg jag att jag hade liiite mer energi så jag ställde mig och kokade pasta. 
Dagens mål är alltså att äta en skål pasta på under en timme?
Det gäller att sikta högt.

Over and out från sjukstugan.
Har i alla fall bra sällskap




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar