måndag 21 januari 2019

Cringe-goals

Den här bloggen har hängt med genom Malkarsjobb. ny på ICA, plugg, blont hår, rött hår, vampyrer, förhållanden, singelliv, dumpad, två hus, två lägenheter, när kissungarna var nyckläckta.
Sorg och glädje helt enkelt.
Kort sammanfattat: ett liv.

Därför ställer jag mig alltid lite tveksam till att länka bloggen. Vill jag verkligen att folk ska veta allt det där?
Jag har tänkt många gånger att jag borde börja om på ny kula med mitt nya, vettigare jag. Jag skulle kunna radera allt det gamla, pinsamma och låtsas som ingenting.
Fast samtidigt så älskar jag det?
Mitt minne är ju sämst och det är roligt att kunna gå tillbaka. Se hur jag tänkte back then. Att jag var dum i huvudet är ju ändå ingen nyhet.
Det är lite cringe-goals ändå?


Tydligen såg jag ut såhär back then i början av 2011:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar